Senaste nytt

Idéer om resa Arlanda - Nya Zeeland i januari 2016

Lycka till att hitta hela 4 bonusplatser med NZ på långflyg. Jag kommer vara den första att säga grattis. :p

Att bara hitta en biljett LHR-LAX är nog så svårt.
 

Xilan

Medlem
Lycka till att hitta hela 4 bonusplatser med NZ på långflyg. Jag kommer vara den första att säga grattis. :p

Att bara hitta en biljett LHR-LAX är nog så svårt.

Tack!
Nu är det dock endast 3 platser jag söker eftersom resenär nummer 4 inte kommer ha ett eget säte. Dessutom har jag preciserat i texten att prio två är att hitta endast 2 platser.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Tack!
Nu är det dock endast 3 platser jag söker eftersom resenär nummer 4 inte kommer ha ett eget säte. Dessutom har jag preciserat i texten att prio två är att hitta endast 2 platser.

"Endast 3" ;)

Vidhåller vid det faktum att NZ, Business och Awards inte går så bra i hand men önskar dig lycka till ändå. Själv har jag spenderat väldigt mycket timmar och tror bara jag sett 1 ledig plats på LHR-LAX en gång av alla sökningar jag gjort.

Långt ifrån att jag sökt via alla * A program så det kanske finns något program som har lättare att hitta NZ men tvivlar.
 
Last edited:

Xilan

Medlem
"Endast 3" ;)

Vidhåller vid det faktum att NZ, Business och Awards inte går så bra i hand men önskar dig lycka till ändå. Själv har jag spenderat väldigt mycket timmar och tror bara jag sett 1 ledig plats på LHR-LAX en gång av alla sökningar jag gjort.

Långt ifrån att jag sökt via alla * A program så det kanske finns något program som har lättare att hitta NZ men tvivlar.

Ja det är exakt därför jag ställer frågan här. För att kunna ta del av information och erfarenheter som andra sitter på.
Vid min senaste *A-bonusresa fanns möjligheten att boka minst 4 st. platser i C på samma longhaul flight med Lufthansa. Så helt utanför kartan kan det inte vara att vilja hitta 3 platser.
Dock ska jag inte ödsla tid på att leta på rutten LHR-LAX utan får nog återgå till att leta resor via Asien. Tack för tipset!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

bjolib

Medlem
Hur gick det för er tillslut? Blir det någon resa??
Funderar själv på att åka till NZ om ca ett år. 2 vuxna och 2 barn, så jag tänker att om man väl hittar 2 awardplaser i Business, får man köpa 2 platser på samma flyg.
 

Viking75

Medlem
[
Svarar istället för TS. Hoppas det inte gör något.
.
Jag vet inte varför, men just nu hittar jag inte platser på Air China. Varken på UA eller ANA. Men det är säker jag som gör fel.. Det brukar faktiskt finnas gott om platser från Stockholm via Peking till Sydney. Från Sydney får du nog tyvärr ta dig i eco sista biten då NZ sällan släpper business biljetter i mängd.
 
Toppen