Senaste nytt

IAG köper BMI - Nu är det klart!

Concorde

Founding Member
Magino, du får gärna förklara dig. Vad är fel?

Har hört från pålitliga källor att Matchade man innan året tog slut på BMI fick man fram t.o.m. nästa år.
Matchade man efter fick man nuvarande plus ett år till. Så att vissa fått längre än andra stämmer.
Tycker dock att folk som gnäller visar tråkiga egenskaper. BA har varit ytterst generösa i detta avseende, och man blir extra irreterad på matcharna som gnäller när man själv tjänat in BA Gold alla år med poäng.

:)
 

Dr. Miles

Expert
Tycker dock att folk som gnäller visar tråkiga egenskaper. BA har varit ytterst generösa i detta avseende, och man blir extra irreterad på matcharna som gnäller när man själv tjänat in BA Gold alla år med poäng.
Jag klagar/gnäller inte, jag är tacksam att jag har fått BAEC Gold genom bmi.
Jag är bara förvirrad av två olika datum som står i mitt BAEC konto.
 

Magino

Medlem
Magino, du får gärna förklara dig. Vad är fel?

Har hört från pålitliga källor att Matchade man innan året tog slut på BMI fick man fram t.o.m. nästa år.
Matchade man efter fick man nuvarande plus ett år till. Så att vissa fått längre än andra stämmer.
Tycker dock att folk som gnäller visar tråkiga egenskaper. BA har varit ytterst generösa i detta avseende, och man blir extra irreterad på matcharna som gnäller när man själv tjänat in BA Gold alla år med poäng.

:)

Oj sorry. Det var mitt inlägg som var helt fel. Så jag tog bort det. Sorry att jag formulerade mig klumpigt.
 
Toppen