Kollade in Silvercar. Ser bra ut men jag måste regga mig för att kunna se vad de har för priser. Tyckte också att det var svårt med försäkringen. Att välja det man behöver.Tips att kolla Silvercar.
Hyrde själv en Silvercar i San Francisco tillsammans med @bnr och @Jonas C när vi var där.
De finns även i Los Angeles, Fungerade väldigt smidigt och uthyrningen är appbaserad så inga krångel med något.
De har endast silvriga Audi A4 och dem är vettigt utrustade och har även Gps och gratis wifi.
Jag gjorde en sökning, allt verkade helt okej, förutom att max hyreslängd var 14 dagar. En annan grej var att de ville ha 1800 USD för de två veckorna jag letade upp...
Kollade upp dem inför vår resa om ett par veckor också - vidrigt dyra.
Vad skulle uppsidan med dem vara?
Kollade in Silvercar. Ser bra ut men jag måste regga mig för att kunna se vad de har för priser. Tyckte också att det var svårt med försäkringen. Att välja det man behöver.
Har en kommande hyra hos Sixt på LAX. Visst får man köra utanför delstaten med deras bilar? Ska köra till Las Vegas och tillbaka till LAX. I hyresvillkoren står det att man generellt får köra i närliggande delstater (och en tabell där Nevada är listad), men läste att någon fått extrakostnader för att ha kört utanför Californien. Någon som har erfarenhet av detta?
Jag har hyrt flera gånger av Alamo och varit nöjd efteråt. Förvänta dig inget extra utan tänk mer att du får det du bokat, se därför till att boka något du blir nöjd med.Någon åsikt om Alamos?
Någon åsikt om Alamos? Tänkte hyra på SFO och lämna tillbaka på LAX och dom ser billigast ut den tid jag vill hyra. Tack