Kebalibre
Medlem
Underage driver och additional driver är två helt skilda saker.I California har man ingen extra avgift för "additional driver"
Underage driver och additional driver är två helt skilda saker.I California har man ingen extra avgift för "additional driver"
Underage driver och additional driver är två helt skilda saker.
Och med tanke på hur löjligt enkelt det är att få ett amerikanskt körkort borde de kanske inte ens berättiga till att få hyra bilKom ihåg att vilken som helst 16 åring kan ta teoritest och körtest på vilket som helst DMV i sin delstat.
Har 2st olika CDP: Family Gold, 20% rabatt (766960)
Har gjort lite experiment med olika varianter. Har även gått med i family gold.
Har 2st olika CDP: Family Gold, 20% rabatt (766960)
Har 2st olika PC: 144314 och 168593 båda ska ta bort underage fee. Båda ger samma resultat.
Försöken görs när jag är inloggad, så de vet min ålder.
Family Gold + 144314 = $687, AGE DIFFERENTIAL står inte med under "included in rates"
20% rabatt + 144314 = $938, AGE DIFFERENTIAL står nu under "included in rates"
Så PC koderna verkar inte göra någon skillnad, nu när man kollar online. Hur kan man vara säker på att PC koderna fungerar? Testade även den andra 168593 med samma resultat.
Skakar liv i denna tråd igen... Min dotter som pluggar i CA och har CA körkort ska hyra bil en vecka, hon hyrde en för bara en vecka sen på Hertz med hjälp av underage CDP som vi fann i denna tråd. Nu fungerar ingen av dem längre. Någon av alla emintena forumbuddies som har en aktuell underage CDP?