Jag har med framgång fyllt i formuläret som länkas från SAS sida om Hertz och Eurobonus. Därefter har jag fått ett mail med "du har visst fått dina 500p", vilket jag svarat på och angett hur många poäng jag ska ha och varför (CDP och PC). Några dagar senare har poängen trillat in på Eurobonus.Layzedad skrev:Kan nån dela med sig den mailadress som är bäst att använda för att reklamera saknade poäng. Har helt oväntat bara fått in 500...Klicka för att utvidga...
anbrand skrev:Har denna gått ut för bokning nu? Ser infon i första inlägget men verkar som folk bokar med framgång efter 16 APR.Klicka för att utvidga...
Jag tror det varierar lite från land till land men det har funkat för mig för hyror i Nederländerna och USA. Måste dock ske någon dag i förväg om jag minns rätt.chazzie skrev:Kan man avboka en AVIS-bokning som man gör via EuroBonus utan kostnad? Jag bokade via AVIS för de var billigare inför septemberresan till Färöarna, kan jag få 5k poäng för en hyra med Hertz kan några slantar till vara en bra investeringKlicka för att utvidga...
airac skrev:Jag tror det varierar lite från land till land men det har funkat för mig för hyror i Nederländerna och USA. Måste dock ske någon dag i förväg om jag minns rätt.Klicka för att utvidga...
Normalt sett ja, jag har gjort det flera gånger utan problem. Senast av samma anledningchazzie skrev:Kan man avboka en AVIS-bokning som man gör via EuroBonus utan kostnad?Klicka för att utvidga...
Rasmus_1 skrev:Normalt sett ja, jag har gjort det flera gånger utan problem. Senast av samma anledningKlicka för att utvidga...
Hertz gav med sig enkelt denna gång. Hoppas poängen kommer in snart!Samosaguas skrev:Ibland blir man bara så trött på biluthyrarna för att de inte kan sköta detta med poäng lite smidigare. Bokade och hyrde 2 dygn med 5000-poäng kampanjen. Fick in 500 poäng på kontot och skrev därmed och klagade. Fick nu detta mejl tillbakaear Samosaguas:Thank you for contacting us. I appreciate the opportunity to review your concerns.We are in receipt of your request for SAS Frequent Traveler bonus credit. However, we are unable to process credit to your account with rental XXX, because the rental did not meet the terms and conditions for the PC number indicated on the rental. The promotion requires a 3 day minimum rental.The rental XXXX has been processed for regular mileage credit. Please allow 6-8 weeks for the rental to show as posted to your account.We appreciate your business and look forward to serving your future car rental needs.Yours sincerely,BrendaAntar att det bara är att försöka ligga på igen och skicka med "terms and conditions".Klicka för att utvidga...