Senaste nytt

Hvordan flytte fra Stockholm i corona-tider?

danielhog

Medlem
Beroende på hur dyra/speciella cyklarna är kanske dessa är värda att sälja och sen ersätta med nya istället för att frakta?
 
Sjekket leiebilpriser nå.... Det stemmer nok, taxi er billigst. Hadde ikke forventet at det skulle være så dyrt siden jeg har god rabatt hos Sixt.
Jeg tror det er mer jobb å få solgt syklene, finne nye osv. enn å bare ta dem med. Andre veien var det enkelt, det kostet kun 40€ eller noe per sykkel å sende dem fra Tyskland til Stockholm med DHL. Men å sende fra Sverige er vanvittig dyrt.
 

marbe166

Medlem
Nu vet jag inte om du lyckas få ner en cykel i ett paket med de här dimensionerna, men 824 kr låter inte vanvettigt i mina öron.
UPSsending.JPG
 
824 hadde vært helt i orden! Men jeg tror de fleste sykkeleskene er ca. 130x20x70 eller noe? Jeg tror det er lengden som er problemet der.
 
Jeg kommer til å reise med henne. Så vi snakker 2 personer + 6 kolli innsjekket basje + 3-4x håndbagasje + 2 sykler. Og syklene vil jo være i pappesker.
Så jeg vil tro at en taxisjåfør kanskje ikke har lyst til å vente i 10-15 min, til alt er i bilen?
Cykel kan du få påhängt bak, brukar kosta ~100kr/cykel. Måste sägas till/bokas i förväg. Men om du kan få en storbil och hänga cyklarna baktill, så får ni båda + bagaget plats utan något som helst problem i en stor bil med fällda säten.
 
Da fløy du vel med Austrian? Det er vel gratis med SAS?
Men uansett, ja, definitivt! Går det å sende sykkelen, så gjør vi det. Men jeg vet ikke om man får pakket den i en så liten eske. Skal sjekke med en sykkelbutikk her i løpet av de neste dagene.
 

danielhog

Medlem
Greia er at hvis vi tar taxi til Arlanda for å fly, så må jo syklene allerede være i eskene... :/
Ni kan packa ned cyklarna efter ni kommit fram till Arlanda!

Tips att läsa på bagageregler och avgifter väldigt noga om ni är priskänsliga och går på billigaste alternativet.
 
Det går sikkert, men det er jo litt jobb. Jeg håpet egentlig å bare levere sykkelen på en sykkelbutikk og få den ferdig innpakket tilbake. ;)
 
Toppen