Jeg er enig i at SAS' amenity kit ikke er det store, men... At det er det sämste bland fullprisbolagen? Hvordan går det an når de alle er lik?

Greit, jeg har ikke testet noe OneWorld, men i så fall må *A være sämst i alliancene...
Lufthansa? Grå firkantpose, litt tykkere enn SAS' pose, med samsonite-reklame utenpå. Inni er det ikke engang ordentlig colgate-tannkrem som SAS har, og man får en billig Nivea-fuktighetskrem. REN er kvalitetsmerke iforhold.
Austrian? Posen er i filt, og dekoren er litt mer spennende/med særpreg. Innholdet er prikklikt SAS', men som Lufthansa har de ikke colgate-tannkrem (miramax?) og de har bare en lotion: face lotion fra Bogner.
Emirates? Dagflight: de har basically ikke noe amenity kit. Sokker og eyeshades man ikke får bruk for.
Swiss? Råkul metallboks med Swiss-fly impregnert. Innholdet, akkurat samme opplegg som luftie, SAS og austrian....
Jeg vil si jeg aldri har flydd noen business class med et amenity kit som har vært "something to remember"; men Swiss sin står som en liten favoritt da metallboksen er anvendelig til kontorutstyr

Innholdet? Mer eller mindre helt likt.