har du åkt mycket efter man fick börja flyga igen?Sällan eller aldrig har jag sett dem verkligen hindra någon. Det brukar tvärtom vara i det närmaste öppna slussportar, det förefaller som om att allt, precis allt och sedan lite till är helt okej att släpa med sig in i kabinen!
Förstår verkligen inte vad mina flygningar har för relevans med sakfrågan. Men bara för att underhålla frågan ska jag svara på den:har du åkt mycket efter man fick börja flyga igen?
tackFörstår verkligen inte vad mina flygningar har för relevans med sakfrågan. Men bara för att underhålla frågan ska jag svara på den:
Nej, det har jag verkligen inte gjort. Per igår har jag bara gjort 38 flygningar totalt, från 1 juni tills igår, inte en enda av dem har gått utanför Europa. Jag har mest varit hemma.
Jag flög GOT-ARN i juli månad med en fullstor handbagageväska + datorväska och en Phantom 4 drönarväska. Snacka med check in och sa som läget var och de bara: Ähhh de är lugnt!har du åkt mycket efter man fick börja flyga igen?
Hur strikta är SAS nu att man bara har ett handbagage?
Det har varit ganska ojämn kö i security. Allt mellan 0-20 minuter på ARN.Hade samma fråga men kapar tråden lite... gällande "var på flygplatsen i god tid". Vill inte utmana ödet men är det stort skillnad i verkligheten? Är väl bra mycket mindre folk som bör väga upp eventuella åtgärder. Skall flyga inrikes från ARN.
Visa bifogad bild 113580
Swedavia har dragit ner på bemanningen för att kompensera inkomstbortfallet som uppstått när inte så många flyger längre...Är väl bra mycket mindre folk som bör väga upp eventuella åtgärder.