Senaste nytt

Hur strikta med ett handbagage?

Johanna

Medlem
Hur strikta är SAS nu att man bara har ett handbagage? Har en kabinväska och en lite typ träningsväska. Skulle vilja slippa att checka in

har du åkt mycket efter man fick börja flyga igen?
Förstår verkligen inte vad mina flygningar har för relevans med sakfrågan. Men bara för att underhålla frågan ska jag svara på den:
Nej, det har jag verkligen inte gjort. Per igår har jag bara gjort 38 flygningar totalt, från 1 juni tills igår, inte en enda av dem har gått utanför Europa. Jag har mest varit hemma.

Förstår verkligen inte vad mina flygningar har för relevans med sakfrågan. Men bara för att underhålla frågan ska jag svara på den:
Nej, det har jag verkligen inte gjort. Per igår har jag bara gjort 38 flygningar totalt, från 1 juni tills igår, inte en enda av dem har gått utanför Europa. Jag har mest varit hemma.
tack

Hade samma fråga men kapar tråden lite... gällande "var på flygplatsen i god tid". Vill inte utmana ödet men är det stort skillnad i verkligheten? Är väl bra mycket mindre folk som bör väga upp eventuella åtgärder. Skall flyga inrikes från ARN.
upload_2020-9-24_21-57-28.png

Toppen