Senaste nytt

Hur snabbt uppdateras statusen?

Till skillnad från många andra program har jag aldrig behövd kortet på BA för något överhuvudtaget så man kan sitta rätt lugnt i båten :) Aldrig behövt visa det på AA, AY, eller CX hellre för något...

Det hände mig i Amsterdam häromveckan! Tjejen i receptionen vägrade släppa in mig i loungen om hon inte fick se kortet. Jag försökte förgäves förklara att min status stod på boardingkortet men hon kopplade inte att "Emerald" är en oneWorld-nivå, så det vara bara att leta fram kortet och visa upp det.

Det hände mig i Amsterdam häromveckan! Tjejen i receptionen vägrade släppa in mig i loungen om hon inte fick se kortet. Jag försökte förgäves förklara att min status stod på boardingkortet men hon kopplade inte att "Emerald" är en oneWorld-nivå, så det vara bara att leta fram kortet och visa upp det.

Detta hande mig i Finnairs temporara Servis air lounge i helsingfors. BA Gold = Finnair Gold (endast emeralds har tilltrade) och hon kravde att jag skulle visa mitt kort som jag annu inte fatt hem. Efter en lang diskussion trottnade jag och anvande mitt Priority Pass istallet, minen pa henne var ganska kul.....

Toppen