AABack2ARN
Medlem
Hur mycket extra benutrymme är det egentligen? Är det dessutom inte så att på 777-300 är det 9 i stället för 10 stolar i bredd? Så det ger ju ytterligare en lite extra fördel jämfört med den "riktiga" ekonomiklassen längst bak.
MCE på AA's 77W har 36" benutrymme! Inte testat själv än men inte omöjligt att det kanske blir ett leg i MCE nästa vecka.Hur mycket extra benutrymme är det egentligen? Är det dessutom inte så att på 777-300 är det 9 i stället för 10 stolar i bredd? Så det ger ju ytterligare en lite extra fördel jämfört med den "riktiga" ekonomiklassen längst bak.
Boarding-kort eller app fungerar utmärkt.Märkligt nog så fick jag vid incheckning på GOT ett boardingkort från BA där jag har Silver-status. Resterande två saknar statusangivelse. Funkar det att visa BA-appen på LHR för fasttrack och lounge?
Edit: saknar alltså plastkort för detta syfte.
MCE på AA's 77W har 36" benutrymme! Inte testat själv än men inte omöjligt att det kanske blir ett leg i MCE nästa vecka.
Jag brukar fortfarande få Oneworld-Ruby-status skriven på mina boardingkort trots att det var snart ett år sedan jag blev Sapphire (Platinum på AA). Det var väldigt knepigt att komma in i några lounger i början men som tur var har jag ju fått ett kort nu som jag kan visa upp.
Så det verkar ju kunna ta tid ibland...
Javisst! Senast när jag flög med TAM och LAN i Brasilien och Argentina i Juni (har bara flugit Star Alliance sedan dess). Vet inte om det har något med att jag fick min status via den där kampanjen som American Airlines hade förra hösten.Och detta även på bokningar som gjordes efter du blev Sapphire?