travel2023
Medlem
Varför kan jag inte se vart mina poäng kommer ifrån? Jag ser bara att saldot ökar men inte vart poängen är intjänade?
Vilket bonusprogram?Varför kan jag inte se vart mina poäng kommer ifrån? Jag ser bara att saldot ökar men inte vart poängen är intjänade?
EuroBonusVilket bonusprogram?
Hur ser din aktivitetslista ut? Listas det inga poängtransaktioner alls?EuroBonus
Nej bara köp från foodora och mitt FortumHur ser din aktivitetslista ut? Listas det inga poängtransaktioner alls?
Jag ser i en annan tråd att du skaffat ett SAS MC, är det de transaktionerna som du saknar, eller något annat? Kreditkortspoängen kommer i klump, vanligtvis första tisdagen i månaden eller något liknande (det var ett bra tag sedan jag hade SAS MC).Nej bara köp från foodora och mitt Fortum
Nej detta är poäng som borde komma från mitt AMEX. Har två kort. Men jag vill ju se när dom kommer in och hur mycket det ärJag ser i en annan tråd att du skaffat ett SAS MC, är det de transaktionerna som du saknar, eller något annat? Kreditkortspoängen kommer i klump, vanligtvis första tisdagen i månaden eller något liknande (det var ett bra tag sedan jag hade SAS MC).
Hur länge har du haft SAS Amex? Vilka kort har du? Poängen överförs 1 gång i månaden till eurobonus, första tisdagen efter brytdatum. Denna månad var det idag.Nej detta är poäng som borde komma från mitt AMEX. Har två kort. Men jag vill ju se när dom kommer in och hur mycket det är
Jag har AMEX och Mastercard. Ser ingenting k appen, men då är det väl dom poängen som kommit in idagHur länge har du haft SAS Amex? Vilka kort har du? Poängen överförs 1 gång i månaden till eurobonus, första tisdagen efter brytdatum. Denna månad var det idag.
Hur ser det ut i Amex-appen, ser du autosweep till eurobonus där eller ligger alla poäng kvar hos amex?
Så här ska det se ut i Amex-appen under "Förmåner" -> "Visa aktivitet":Jag har AMEX och Mastercard. Ser ingenting k appen, men då är det väl dom poängen som kommit in idag