Jag har avbokat en USDM resa typ 2h före avgång.
jumbooze Medlem 9 Mars 2014 #12 agehall skrev: Jag har avbokat en USDM resa typ 2h före avgång. Klicka för att utvidga... Det är ju toppen! SAS har 24h Hur ser det ut med resten inom *A? Någon som vet om det finns andra som går att avboka tätt inpå?
agehall skrev: Jag har avbokat en USDM resa typ 2h före avgång. Klicka för att utvidga... Det är ju toppen! SAS har 24h Hur ser det ut med resten inom *A? Någon som vet om det finns andra som går att avboka tätt inpå?
Dr. Miles Expert 9 Mars 2014 #13 jumbooze skrev: Det är ju toppen! SAS har 24h Hur ser det ut med resten inom *A? Någon som vet om det finns andra som går att avboka tätt inpå? Klicka för att utvidga... United Mileage Plus. United Airlines - MileagePlus Rules | Program Rules Om man är United Premier 1K kan man avboka/ändra bonusresor helt gratis så man kan göra som kreativa kinesen fast i Frankfurt FCT. (Det pratade vi om på Workshop igår) http://www.businessclass.se/forum/l...-kreativ-anvaendning-foerstaklassbiljett.html
jumbooze skrev: Det är ju toppen! SAS har 24h Hur ser det ut med resten inom *A? Någon som vet om det finns andra som går att avboka tätt inpå? Klicka för att utvidga... United Mileage Plus. United Airlines - MileagePlus Rules | Program Rules Om man är United Premier 1K kan man avboka/ändra bonusresor helt gratis så man kan göra som kreativa kinesen fast i Frankfurt FCT. (Det pratade vi om på Workshop igår) http://www.businessclass.se/forum/l...-kreativ-anvaendning-foerstaklassbiljett.html
jumbooze Medlem 10 Mars 2014 #14 Aegean Airlines | Change your Award Tickets without losing your miles! Change or cancellation of a booking or an issued Award Ticket can be performed at least 30 minutes prior to flight’s departure. Nu skulle man ha lite aegean miles FF ProgramTimmar för avresaKostnadÖvrigtSAS EuroBonus24h0US Airways DM2h?United MP2h?Premier 1k kan avboka gratisAegean M&B1/2 h20euroTurkish M&S? h? Last edited: 10 Mars 2014
Aegean Airlines | Change your Award Tickets without losing your miles! Change or cancellation of a booking or an issued Award Ticket can be performed at least 30 minutes prior to flight’s departure. Nu skulle man ha lite aegean miles FF ProgramTimmar för avresaKostnadÖvrigtSAS EuroBonus24h0US Airways DM2h?United MP2h?Premier 1k kan avboka gratisAegean M&B1/2 h20euroTurkish M&S? h?