Jonas C
Medlem
Turkish Airlines kanske?Alf, är det något av världens större flygbolag du tycker man ska undvika av säkerhetsskäl?
Turkish Airlines kanske?Alf, är det något av världens större flygbolag du tycker man ska undvika av säkerhetsskäl?
Varför då? Är de extra olycksdrabbade?Turkish Airlines kanske?
OT:Jag saknar SAS 767r, tyvärr blev det bara en flight men jag gillar den maskinen, kan inte riktigt säga varför... (Nej, jag vill inte åka AeroSvit som nu har SAS gamla 767
r
)
Varför då? Är de extra olycksdrabbade?
OT:
AeroSvit konkade förra året. Efterföljaren Ukraine International har några 767, men inga av SAS gamla. En flygs av Euro Atlantic, som ironiskt nog flyger ersättningstrafik åt Norwegian, som säljer sina resor på argumentet att SAS har gamla plan...
Såvitt jag vet finns det ingen allmän kännedom om vad som hände med MH-370. Jag tycker inte det är rätt att skylla på "pilotens agerande". Kanske var det skurkar som medvetet kraschade kärran. Kanske var de hjältar som nästan räddade alla efter att "något hänt". Vad vet vi?Malaysias MH-370 försvinnande verkar inte ha annan orsak än pilotens agerande,