Senaste nytt

Hur reserverar man sittplatser med Asiana flighter?

squeezen

Medlem
fortfarande ringa som gäller för att byta säten?
SAS har ju rätt kass IT lösning som vi alla vet men interfacet på Asiana tar ju en tio år bakåt i tiden (minst).
 

squeezen

Medlem
Svarar mig själv (inget svar som är giltigt för alla dock)...
Jag hade flygningar med Thai på samma PNR och på deras sida kunde jag välja platser på Asiana flighten med... (har dubbelkollat och det är uppdaterat på Asianas site nu med när jag kollar min reservation).
 
Last edited:

MDG

Medlem
Jag ska flyga med Asiana i C mellan Seoul och Tokyo som trafikeras med en A380 utan F till försäljning. Någon med erfarenhet av att i förväg boka in sig på en F-stol? När SAS i Tallinn seatade var samtliga platser blockerade.
 

nollbit

Medlem
Jag ska flyga med Asiana i C mellan Seoul och Tokyo som trafikeras med en A380 utan F till försäljning. Någon med erfarenhet av att i förväg boka in sig på en F-stol? När SAS i Tallinn seatade var samtliga platser blockerade.
Här kan jag generellt (dvs, utan info om just boka F-stolar med C-bokning) rekommendera expertflyers sätesövervakningar. Väl värt pengarna om man har ögonen på några specifika säten.
 

Janne V

Medlem
Tallin ordnade på samtliga flighter när jag bokade 2-4-1. SAS, Thai, Asiana och Lufthansa.
Reser med tjejen så jag var noga med att få välja då det finns närmre säten varannan rad i Business-konfigurationen hos Thai.
Och samma i First att man får mittsätena och inget annat. :)
 
Toppen