Senaste nytt

Hur rankar ni Nordic Choice hotel i Stokholm

Hobo:
Extremt svårt att parkera för att ens kunna checka in om man kommer med egen bil

Galleriagaraget ligger ju under. Om man åker bil in till centrala stockholm skulle jag rekommendera att man kollar upp närmaste parkeringhus på Start och använder google maps eller waze för att hitta dit. Det kostar mer än att stå på gatan, men det tar tid att hitta en ledig plats på gatan, och om man inte tolkar alla regler rätt och får böter så blev det i alla fall dyrare.

När det gäller Nordic Choice i Stockholm så gillar jag Wellingtons annex. Gammal östermalmsvåning typ, och när man går hem på natten känns det som man fortfarande bodde i Stockholm.
 

Doctor-X

Medlem
Hobo:


Galleriagaraget ligger ju under. Om man åker bil in till centrala stockholm skulle jag rekommendera att man kollar upp närmaste parkeringhus på Start och använder google maps eller waze för att hitta dit. Det kostar mer än att stå på gatan, men det tar tid att hitta en ledig plats på gatan, och om man inte tolkar alla regler rätt och får böter så blev det i alla fall dyrare.

När det gäller Nordic Choice i Stockholm så gillar jag Wellingtons annex. Gammal östermalmsvåning typ, och när man går hem på natten känns det som man fortfarande bodde i Stockholm.

Sant galleriagaraget är ett bra alternativ! 395kr/dygn. De gånger jag kommit med bil och bott på At Six/Hobo har jag stannat där taxibilarna står vid Bunkbenbergstorg och låtit Mrs Doctor-X sitta kvar i bilen medans jag checkat in, burit upp väskorna. Sedan sprungit ner till bilen och låtit henne gå upp till rummet medans jag parkerat bilen på en kommunal plats kring Artillerigatan.
 
Toppen