Säkert mot alla etikettregler som finns men jag och min fru kommenterade högt i kabinen när vi såg en (säkert uppgraderad) barnfamilj beställa JÄTTEmycket och sen stoppa båda muffins, mackor och gud-vet-vad i väskan.
Så ja: all you can eat/take away. Men tanken är väl att människor ska ha lite vett i skallen innan beställning.
[OT] Grymt irriterande, av dig. Om ni nu störde er så mycket, varför gick ni inte fram och tog diskussionen med barnfamiljen?Säkert mot alla etikettregler som finns men jag och min fru kommenterade högt i kabinen när vi såg en (säkert uppgraderad) barnfamilj beställa JÄTTEmycket och sen stoppa båda muffins, mackor och gud-vet-vad i väskan.
Så ja: all you can eat/take away. Men tanken är väl att människor ska ha lite vett i skallen innan beställning.
Känns som en bagatell. Brukar själv ta med både frukt, dricka och tidning från loungerna trots att man inte bör göra det.
Även om det är fritt så kan jag säga att mackorna, wrapp eller salladen gärna uppmuntrar till bunkring av mat.