Senaste nytt

Hur mycket kan hotellet förverkliga dina personliga önskemål egentligen?

Bokade Novotel i Berlin en helg i december o bad dom fylla på ordentligt med kuddar. Skall bli intressant vad dom säger.....

image.jpg

Prepaid och kostar 1908 SEK för 2 pers i ett executive room med fri minibar inkl frukost 3 nätter.... Rätt bra pris oavsett så får nöja mig med 10 extra kuddar i alla fall.

Har fortfarande kvar platinumet hos Accor så bor gärna i kedjan, Sofitel skulle ha 4100 SEK samma dagar inkl frukost men då behövde jag o polaren dela säng... Va inte så sugen på de.

Ska testa hur många kuddar man kan få på Scandic, är det för djärvt att fråga efter en extra tror ni?

Mitt rekord på Scandic är 29 kuddar. Barnen räknade noga på Scandic Park i Sandefjord när vi var där i somras. Utöver 29 kuddar fanns det fasta dynor på möbler men de räknades inte med.

Mitt rekord på Scandic är 29 kuddar. Barnen räknade noga på Scandic Park i Sandefjord när vi var där i somras. Utöver 29 kuddar fanns det fasta dynor på möbler men de räknades inte med.

På det hotellet borde du fått tio extra täcken. Var där i vintras när det var ca 15 grader kallt ute och det extra elementet på rummet fick jag nästan knö ner under täcket. Gjorde sen incheckning och de hade inte satt på extravärmen. Var nog ca 10 grader på rummet när jag kom in. Vaknade vid fyratiden och då var det närmare trettio grader. Typiskt mig att aldrig vara nöjd ;-)

Toppen