Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063
Har fler poäng än jag riktigt vill erkänna, trots att jag redan har fyra resor uppbokade. Men allting blir ju avbokat hela tiden, så alla poäng kommer bara tillbaka, helt omöjligt att bränna...

Men när den oundvikliga poänginflationen slår till har man åtminstone ett saldo som bör räcka till en enkel till Göteborg, åtminstone. Hoppas jag.
 

ante_77

Medlem
Jag har 230k poäng just nu och siktar på 330k och dubbla vouchers.
Sedan får man hoppas att tillgänglighet löser sig när 330k + voucher är uppnått
 

Buffy

Medlem
Har lite för många poäng och en nykommen bebis vilket betyder att vi är 5 i familjen och svårt att komma iväg just nu. Tankarna var att försöka hitta något till Thailand i vinter men med SAS läge känns det ju väldigt osäkert =(
 

Mr Basic

Medlem
Som motvikt. 85K på kontot och 165K uppbundet i en *A-bokning.
Målet är att tömma kontot och årets (intjänade) voucher i början på 2023, för att därefter ta mig en funderare på FFP/kreditkort.
 

Tolle

Medlem
Har precis kommit över miljonen för första gången och ser inte så stora möjligheter att komma iväg på resa i år pga jobb/småbarn. Börjar bli lite orolig över hur det blir med SAS framöver, frågan är om man ska rädda en del av poängen och konvertera till Coop eller poängshoppa för dem även om det är superdåligt värde? Bara så man har fått ut något litet för den miljonen ifall korthuset rasar totalt :p
 

jerixon

Medlem
Har en hel del bokningar och cirka 250.000 kvar på kontot.
Det är bra med poäng på Miles and More och KLM också men det känns aningen säkrare så att säga......
 

JohanGE

Medlem
~340' poäng - och inga resor i sikte. Hoppas ju kunna spendera på en "First First", men med en 5 månaders bebis hemma ser utsikterna inte ljusa ut...
 

Philip G

Medlem
Drygt 180' kvar efter -285' på ARN-WLG T&R i Business för två som sker dec-22. Verkar ju ligga i det nedre spannet i detta forum men känns ändå ruggigt tråkigt om både poängen och resan skulle brinna inne.
 
Toppen