Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

Vaniljvodka

Medlem
140.000 poäng. Förhoppningsvis försvinner lite på Plusgrades till New York om en dryg månad. Annars har jag inga planer för dessa så poäng till min nästa 2-4-1 måste tas från sambons konto.
 

Mr Basic

Medlem
175k samt 1st 2-4-1 voucher. Planen är att bränna allt på en first First hösten 2017. Sedan får man helt enkelt börja betala för long haul-resandet igen :rolleyes:
 
D

Deleted member 4140

Guest
190000, precis råd för delar av bröllopsresan, sen blir det att investera pengar för att kunna flyga First i fortsättningen. Man blir för bekväm av sig tack vare BC..:)
 

011430121

Medlem
315 000 just nu, har under våren gjort mig av med 646 000 EB poäng, bokningar som redan jag har rest och bokningar som ligger framåt i tiden. Har inte och har inga bokningar med Lufthansa First , TG har fått ett par bokningar i den kabinklassen.

Sökte precis Amex så det finns ingen 2-4-1, känner mig verkligen som en udda person här på BC

I mitten av 00 talet som var min intensivaste reseperiod så var väl det ca 1 200 000 som mest på kontot.

Kollade även mitt BA konto där finns det 167 000 poäng, och det senaste året har det använts två BA visa 2-4-1 det kortet kommer att klippas under hösten, och den 8 september börjar mitt nya BA år som Guld som blir mitt sista med den statusen, kan ju förändras om det dyker upp någon atraktativ "Oslo REA".


image.png
 

Hachans

Medlem
Bara 14000. Men poängen har använts för reward i Business med 2-4-1 till våren till LA och så en spontanresa till Nice i Go om några veckor när flickvännen råkar vara på plats samtidigt och cash fare var svindyrt.
 

chazzie

Medlem
147695p, det skall upp lite till sen kommer det att gå ned mot noll i vår, på vilken aktivitet kan nog de flesta räkna ut =}
 
Toppen