Bryant
Medlem
En? Jag har flera tusen i väskan. Jag brukar tömma skålen varje gång jag passerar.![]()
Jag har en i väskan. När den är borta fyller jag på med en till. Kan göra det ca 1000 ggr
En? Jag har flera tusen i väskan. Jag brukar tömma skålen varje gång jag passerar.![]()
Jo jag vet, men pinsamt att vara statuslös och gå dit med mössan i handen och buga.![]()
Sprang på @agehall på Centralen en gång. Vi tog samma tåg söderut ... annars är det tyvärr inte ofta, om alls, jag ser en BC-tagg.
Jag visste väl att @agehall åker tåg till och från!
Det är nog enda gången jag träffat på någon pga taggen
Konstigt du inte träffar på någon när du åker tåg![]()
Jag befinner mig annars i BNE i början av november. Har i och för sig i te med taggarna att göra, men ändå.Jag har inte träffat någon med tag även om jag spanat. Har taggat handbagage själv men verkar flyga inkognito. Däremot så har jag haft ett trevligt möte med @Rustscheff i San Fransisco tack vare BC, men det var på pretag tiden och kanske har jag en kopp BC kaffe i Melbourne att se fram emot vid tillfälle, @staff. Men förutom CPH så blir det inte så mycket Europa för tillfället. Fast BCar finns det väl överallt.