Senaste nytt

Hur många nya kontakter tack vare businessclass.se-taggarna?

Jo jag vet, men pinsamt att vara statuslös och gå dit med mössan i handen och buga. ;)

Jag fick mina två första som statuslös, så fråga på. Numera försöker jag att ha någon med mig när jag reser. Man stöter ibland på någon som vill veta mer om forumet och då är taggen grym.

Jag har inte träffat någon med tag även om jag spanat. Har taggat handbagage själv men verkar flyga inkognito. Däremot så har jag haft ett trevligt möte med @Rustscheff i San Fransisco tack vare BC, men det var på pretag tiden och kanske har jag en kopp BC kaffe i Melbourne att se fram emot vid tillfälle, @staff. Men förutom CPH så blir det inte så mycket Europa för tillfället. Fast BCar finns det väl överallt.

Jag har inte träffat någon med tag även om jag spanat. Har taggat handbagage själv men verkar flyga inkognito. Däremot så har jag haft ett trevligt möte med @Rustscheff i San Fransisco tack vare BC, men det var på pretag tiden och kanske har jag en kopp BC kaffe i Melbourne att se fram emot vid tillfälle, @staff. Men förutom CPH så blir det inte så mycket Europa för tillfället. Fast BCar finns det väl överallt.
Jag befinner mig annars i BNE i början av november. Har i och för sig i te med taggarna att göra, men ändå.

Jag har bara sett en BC-tagg vid boarding där jag inte redan känt igen medlemmen från något evenemang, eller stämt träff i lounge meetings etc.

Men träffar medlemmar här minst en gång i månaden i lounger eller på flygplan...

Toppen