Senator skrev:Helt omöjligt att veta tror jag. En fredag eftermiddag CPH-ARN skulle nog kanske ha 50 EBG/EBD bara på en avgång?Klicka för att utvidga...
Nystrom skrev:Vi var 118 pax ombord varav en infant......Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Vad tusan skall 14 EBP göra i Göteborg?Klicka för att utvidga...
Carl skrev:Vad tror ni om Bryssel med alla tjänstemän som skall åka fram och tillbaka?Klicka för att utvidga...
pitch skrev:Där ser man. Jag har aldrig sett nån försöka sig på den approachen just där. Det brukar ju knappt ens hinna bli kö, dom flesta verkar veta när planetfaktisktgår och trillar in i spridda skurar från loungerna runt hörnet.Sen (helt OT förstås) tycker jag visserligen att FTL är en coolare status än SEN.FTL == Faster Than Light, medans SEN, tjaa, det låter ju ganska långsamt...Klicka för att utvidga...
pitch skrev:Där ser man. Jag har aldrig sett nån försöka sig på den approachen just där. Det brukar ju knappt ens hinna bli kö, dom flesta verkar veta när planetfaktisktgår och trillar in i spridda skurar från loungerna runt hörnet.Sen (helt OT förstås) tycker jag visserligen att FTL är en coolare status än SEN.FTL == Faster Than Light, medans SEN, tjaa, det låter ju ganska långsamt...Klicka för att utvidga...
TorbjornMieden skrev:SEN kanske säger en del om folketKlicka för att utvidga...