Gurkan skrev:Jag menade ännu mer..Klicka för att utvidga...
Vaddå "ännu mer"? De har ju inte påbörjat renoveringen vi pratar om än, så vad får dig att tro att den kommande produkten inte är tillräcklig?
Gurkan skrev:Jag menade ännu mer..Klicka för att utvidga...
Jag får snarare intryck av att de fyller kabinen med diverse upgrades. Så var det iaf i februari när jag flög EWR-ARN. Fick se seatmap i loungen som visade 22/34 stolar upptagna, men väl ombord blev varenda stol upptagen.micsjo skrev:Nu är det kanske inte ett problem för SAS eftersom de uppenbarligen (nästan) alltid fyller business, därav de höga priserna.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Jag får snarare intryck av att de fyller kabinen med diverse upgrades. Så var det iaf i februari när jag flög EWR-ARN. Fick se seatmap i loungen som visade 22/34 stolar upptagna, men väl ombord blev varenda stol upptagen.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Utan att ha stenkoll tror jag att kommentaren avsåg SFO-linjen och inte EWR till/från ARN. När jag åkte hem från SFO i våras var det stört omöjligt att betala cash/poäng för att uppgradera från economi enligt de som försökte (hur min OT gick igenom vet jag dock inte). Planet var fyllt till sista plats i både business och plus.Klicka för att utvidga...