palmen
Moderator
Är inte bokningsklassen med får du räkna med 0 poäng.Jag ska flyga med Lufthansa i W mellan ARN-FRA och FRA-Dresden. Hittar inte W i Flights Within Europe tabellen. Nån som vet om jag tjänar poäng och hur mycket?
Är inte bokningsklassen med får du räkna med 0 poäng.Jag ska flyga med Lufthansa i W mellan ARN-FRA och FRA-Dresden. Hittar inte W i Flights Within Europe tabellen. Nån som vet om jag tjänar poäng och hur mycket?
Jag ska flyga med Lufthansa i W mellan ARN-FRA och FRA-Dresden. Hittar inte W i Flights Within Europe tabellen. Nån som vet om jag tjänar poäng och hur mycket?
250 p. Står fel i tabellen. Det står V, men det ska vara W.
Du kan skaffa ett SAS-brandat kort från AMEX eller ett MC från SEB Kort och tjäna eurobonuspoäng på ICA.Hej, kan jag koppla mitt vanliga betalkort till mitt eurobonus konto och tjäna poäng när jag handlar på t.ex. ICA ?
Ja och nej. Du kan koppla ditt vanliga kort till Eurobonus och tjäna poäng i vissa butiker, men ICA är inte med i detta program. Ingen dagligvaruhandel är med. Se listan: https://eurobonus.shopping/sv/shops/categories/Hej, kan jag koppla mitt vanliga betalkort till mitt eurobonus konto och tjäna poäng när jag handlar på t.ex. ICA ?