Senaste nytt

hur långt innan släpper sas bonusbiljetter

Jo men så att jag bokar med lufthansa och sen hittar jag bonusresa med sas då måste jag väl först avboka hela lh flighten för att kunna boka med sas? Och då undrar man om man måste ringa Tallinn ör at avboka, eller det kanske går att boka om till sas isf via Tallinn?

Jo men så att jag bokar med lufthansa och sen hittar jag bonusresa med sas då måste jag väl först avboka hela lh flighten för att kunna boka med sas? Och då undrar man om man måste ringa Tallinn ör at avboka, eller det kanske går att boka om till sas isf via Tallinn?

Du kan alltså boka om till SAS via Tallinn, med det kostar som sagt några kronor extra jämfört med av- & ny bokning.

Du kan troligen avboka din Lufthansaflygning online. Jag har just nu en *A-bokning bokad med 2-4-1 där en "Avboka"-länk finns, men om den faktiskt fungerar tänkte jag inte testa.

Om du väl har avbokat dina Lufthansaflyg ska du kunna boka (enbart) SAS online direkt efter med samma poäng och 2-4-1-voucher.

Rekommendationen från Tallinn är att inte avboka eller ändra i bokningar, gjorda med dem över telefon, på webben. Jag gjorde det förra veckan och fick ett felmeddelande samt inga poäng eller voucher tillbaks. Tallinn fixade det vid samtal och var noga med att påpeka att man ska ringa dem istället.

Bekräftat. Vid online avbokning av en resa gjord av Tallinn så får man meddelande 'Vi kan inte göra detta just nu, vv kontakta kundtjänst etc etc..'

MEN, resan BLIR avbokad (försvinner från 'Mina bokningar) och det blir INGEN återbetalning av vare sig poäng, voucher eller pengar.

Så om resan är bokad via Tallinn -> Ring Tallinn...

Toppen