Senaste nytt

Hur långt innan kan man checka in på flygplatsen?

Går det att checka in kvällen innan för AY avgång kommande dag?
Anledningen till min fråga är de nya long haul rutterna som utgår från ARN.

Jag flyger CPH - FRA - HKT 12/1 kl.10.00
Lufthansa mellan CPH - FRA och sedan vidare med Thai till HKT. Vet någon om det är möjligt att checka in väskorna och således få boardingkort kvällen innan på Kastrup? Även i dessa tider när det ska gås igenom lite dokument inför resan.
Tack på förhand.

Supersmidigt på Kastrup ikväll. Kom med tåget, gick till testcentret och gjorde Antigentest, gick till hotellet och lämnade väskorna, fick testresultatet, gick till SAS incheckning och visade alla papper och hämtade boardingkort. Ingen kö nånstans. Redo for LAX imornbitti och slipper stressa (= sover gott).

• Gilla
Reactions: ekf
Hej! Jag flyger ikväll med SAS från LHR och undrar om någon vet hur tidigt man kan lämna baggage? SAS verkar ha flyg hela dagen så borde vara en disk öppen. Testa SAS kundservice men fick ett generiskt svar för alla flygplatser.

Hej! Är det någon som vet hur dags man kan checka in på SAS från Washington DC (Dulles). Jag har ett kvällsflyg 18.20. Skulle gärna ha gott om tid i loungen....

Hej! Jag flyger ikväll med SAS från LHR och undrar om någon vet hur tidigt man kan lämna baggage? SAS verkar ha flyg hela dagen så borde vara en disk öppen. Testa SAS kundservice men fick ett generiskt svar för alla flygplatser.
Ja du bör kunna lämna in när som helst. Jag har dock inte själv testat på LHR, men så funkar det på andra flygplatser.

Toppen