Senaste nytt

Hur hittar man EuroBonus-resor i Business class?

Skaffa konto hos ANA samt KVS Tool Diamond, sedan skaffar du konto på Expertflyer. Då kan du söka bonusresor på ett vettigt sätt... :)

Sedan finns ju alltid möjligheten att söka "analogt" dvs ringa och prata med SAS! Har hjälpt mig ett antal gånger när det inte syns tillgängliga resor.....
Men, kunskapen om "reservförfarande" är väl på utdöende i dessa digitala tider..... :D

Försöker desperat hitta resor för min 2-4-1. Oavsett när jag söker på långhaul-resor erbjuds bara BasicGo. Eftersom SAS-sidan är lite trög tar det evigheter. Är det någon som vet hur att optimera sökandet?

Vänliga hälsningar, Dubbel C

Har precis gjort samma sak med en voucher vars giltighetstid var på väg att gå ut...frustrerande...så det fick bli en långhelg i Bryssel. Jag är inte så flexibel med datum så det gick inte att få ihop något - inte ens till Shanghai som ju brukar funka.

Är man inte fruktansvärt flexibel så är det ett pussel utan dess like. Fjolårets skickade jag sambon till Paris med, lär bli nått liknande med årets. Nästa år så hoppar jag SASAmex.

Till USA finns det i C ibland, men till Japan och Kina sällan mer än en plats, mao inte mycket att ha för en 2-4-1... skulle annars vilja boka Tokyo i C för 2 vuxna och 2 barn med 241 = 260 000 poäng/Per

Till USA finns det i C ibland, men till Japan och Kina sällan mer än en plats, mao inte mycket att ha för en 2-4-1... skulle annars vilja boka Tokyo i C för 2 vuxna och 2 barn med 241 = 260 000 poäng/Per

Kostar barnen bara 120k för en bonusresa?
Antar att det kan vara lika problematiskt att hitta till Asien vissa tider på året som det är att hitta till USA. Min erfarenhet är dock att det oftare finns 2 biljetter till Shanghai/Peking än andra destinationer.

Kostar barnen bara 120k för en bonusresa?
Antar att det kan vara lika problematiskt att hitta till Asien vissa tider på året som det är att hitta till USA. Min erfarenhet är dock att det oftare finns 2 biljetter till Shanghai/Peking än andra destinationer.

Hur får du det till 260k poäng? Det är väl 100k för 241 två vuxna + 2x50k för barnen, totalt 200k.

Toppen