Senaste nytt

Hur hittar jag tripprapporter/omdömen med United?

Wescey

Medlem
Hej,

Jag undrar hur det är att flyga med United Airlines från Stockholm till Los Angeles business class. Jag har sökt här på forumet men hittar ingen feedback/omdömen osv.. Kan nån länka om det finns?

Jag flög United Polaris för någon vecka sedan på SFO-FRA. Med tanke på den nedskalade servicen nu är det en rätt värdelös upplevelser skulle jag säga, även om stolen och kuddar/täcke var bra.

Finns inga menyer så du har ingen aning om vad som serveras vad det gäller mat/dryck och det blir svårt att välja. Beställer du champagne får du det i en liten plastmugg. Allt hälls upp ute i galley så exakt vad det var för bubbel har jag ingen aning om, men det var ingen höjdare.
Har bara åkt SAS på longhaul under pandemin och de utklassade upplevelsen på United på i stort sätt varenda punkt trots att de också kör en begränsad produkt.

Youtube anser jag är bäst! Oftast har man filmat allt från incheckning till landning.
Kan bara hålla med. Sök på Vicarious Voyager eller Points Guy så har du två flygreview-kanaler som jag gillar skarpt.
Problemet är att man klockan 01:15 en måndagkväll sittandes framför datorn med en whiskey i handen inser att man blivit beroende av Youtube-rapporter... ;)

Kan bara hålla med. Sök på Vicarious Voyager eller Points Guy så har du två flygreview-kanaler som jag gillar skarpt.
Problemet är att man klockan 01:15 en måndagkväll sittandes framför datorn med en whiskey i handen inser att man blivit beroende av Youtube-rapporter... ;)
Är också i det där träsket

Flashback har en omfattande avdelning för "tripprapporter"...... "Hjälp, jag har tagit svampar och ser gröna tomtar i hörnen...."

Skojade bara, tycker att om man börjar tita på Youtube så kommer det snart aldelens för många intressanta videos att titta och det går som för de föregående talarna....

Toppen