Dr. Miles
Expert
Vi bör ordna en inofficiell BC träff i Vietnam någon gång.Jeg mødte tilfældigt en svensker i Servisair loungen i CPH (nu Aspire) for ca. 5 år siden. Vi kom i snak (danskere er jo vældigt sociale...) om alt vedr. rejser, lounger, etc. Han var på vej fra Sverige til Budapest med Malev på business class....Han (har desværre glemt hans navn) opfordrede mig kraftigt til at checke op på BC.se's hjemmeside, da han kunne se min store passion (og viden) for flyrejser. Herefter så jeg mig aldrig tilbage
Jeg har ikke mødt en eneste af jer fysisk men har haft masser af personlig kommunikation med flere af jer. Har endda haft BC'ere boende i mit hjem her i Hue mens jeg (desværre) selv var ude at rejse. Selv om vi har en loungemeetings-tråd er det ikke lykkedes mig bevidst at træffe nogen. Jeg har siddet og ventet i BC.se hjørnerne i SAS loungerne i ARN og især CPH, men nej. I er mine usynlige venner.
Hoppas att det dyker upp en lämplig mistake fare så att det blir enklare (billigare) att ta sig till Vietnam.