Cristoffer Cedergren
Medlem
Snabbtips; kolla Lufthansa econony till Bogota. Boka sedan vidare på ny biljett med Avianca. Priserna är lägst på deras egen webb.
Snabbtips; kolla Lufthansa econony till Bogota. Boka sedan vidare på ny biljett med Avianca. Priserna är lägst på deras egen webb.
Kolla igenTack, det har jag redan gjort och landar kring 1000€ BOG och PTY. Icke nöjd med det priset... verkligen black spot Star Alliance sydamerika... jag har hållit öga på deals och det fanns en tid sedan OK:ish pris på Turkish men mina datum passade inte i deras prisfönster
Du pratar dock om plus (premium economy) till miami som då på sas språk skulle vara Y. Jag har biljetter bokade till miami med sas för 5000 och 6000 i plus nu i höst.Jodå, jag avser J business class och Y ekonomiklass. Jag åker aldrig såkallade "premium economy"för jag är mer av all or nothing typ
Tack, det har jag redan gjort och landar kring 1000€ BOG och PTY. Icke nöjd med det priset... verkligen black spot Star Alliance sydamerika... jag har hållit öga på deals och det fanns en tid sedan OK:ish pris på Turkish men mina datum passade inte i deras prisfönster
Inte sant, LATAM har bäst i södra delen.Nej, med Avianca, Avianca Brasil, Copa och Taca är det ju bra täckning i stort sett hela Latinamerika. Orkar man ta omvägen via staterna flyger även United till många ställen. Avianca ger dessutom ofta bra intjäning till EB.
Inte sant, LATAM har bäst i södra delen.
Kolla igenGoogle Flights
Du pratar dock om plus (premium economy) till miami som då på sas språk skulle vara Y. Jag har biljetter bokade till miami med sas för 5000 och 6000 i plus nu i höst.
Nej, med Avianca, Avianca Brasil, Copa och Taca är det ju bra täckning i stort sett hela Latinamerika. Orkar man ta omvägen via staterna flyger även United till många ställen. Avianca ger dessutom ofta bra intjäning till EB.