Senaste nytt

Hur gör ni när ni söker visum till Kina ?

011430121

Medlem
Någon på BC som vet hur lång tid det för närvarande tar att få ett turistvisum till kina efter besöket på Karlavägen
Läste (tror jag) att man inte kunde bara slinka in och söka, utan var tvungen att boka tid, stämmer det?
 

WAR

Medlem
Du måste gå igenom hela det 10 sidiga frågeformuläret på deras hemsida för att ens kunna boka en tid, så ingen drop-in funkar Besökstiden kan du dock få bara någon/några dagar efter, när du väl varit på Karlavägen och lämnat passet kan du hämta upp det ca 1 vecka efter.
 

011430121

Medlem
Du måste gå igenom hela det 10 sidiga frågeformuläret på deras hemsida för att ens kunna boka en tid, så ingen drop-in funkar Besökstiden kan du dock få bara någon/några dagar efter, när du väl varit på Karlavägen och lämnat passet kan du hämta upp det ca 1 vecka efter.
Att jag måste fylla i visum ansökan är jag helt införstådd med, har sökt visum till Kina runt 10 gånger förut, min fråga är om man måste boka tid för att lämna in ansökan och passet.
 

Samosaguas

Medlem
Att jag måste fylla i visum ansökan är jag helt införstådd med, har sökt visum till Kina runt 10 gånger förut, min fråga är om man måste boka tid för att lämna in ansökan och passet.
När jag sökte visum till Kina tidigt detta året var man definitivt tvungen att boka tid. Kom en familj när jag var där som inte bokat tid och det var omöjligt för dem att lämna in ansökan och passen.
 
Toppen