agehall
Medlem
Det är helt valfritt att åka.Jag förstår allt det där men trots allt har olika länder behov av olika mycket information. Ni tycker det är relevant jag tycker att det är lite för mycket.
Det är helt valfritt att åka.Jag förstår allt det där men trots allt har olika länder behov av olika mycket information. Ni tycker det är relevant jag tycker att det är lite för mycket.
Men väl också valfritt att få tycka till iaf i det här landet?Det är helt valfritt att åka.![]()
Då har du inte sökt visum till Indien hör jag.Jag förstår allt det där men trots allt har olika länder behov av olika mycket information. Ni tycker det är relevant jag tycker att det är lite för mycket.
Jag förstår allt det där men trots allt har olika länder behov av olika mycket information. Ni tycker det är relevant jag tycker att det är lite för mycket.
Ja, du slipper i alla fall fylla i halva ditt CV, föräldrarnas namn och deras yrke som jag har fått göra vid besök i Abu Dhabi. För den som undrar, ja, svenskar behöver visum dit vid specifika omständigheter.
Jag har fyllt i dom uppgifterna men kommer inte ihåg till vilket land.Vissa länder kräver att applicant ska skriva moderns flicknamn (gamla efternamn före giftmål) och faders hela namn (enkelt för mig som en japan) vid visumansökan.
Man kan tycka vad är det med visumansökan att göra, men och andra sidan får man inte sin visumansökan godkänd om man inte gör som de kräver...
Jag hade uppfattningen att det blivit dyrare. Vad kostar det nu?Även priset (vilket nyligen blivit lägre)
Jag hade uppfattningen att det blivit dyrare. Vad kostar det nu?