Men det går ju alldeles utmärkt att resa med vätskor i handbagaget? Varför krångla med aftershave-våtservetter och tandkräm i fast form?
Inget fel på ögonen. Jag skulle tro att det är ditt undermedvetna som önskar att nästa flight företas med ett betydligt häftigare "flygplan" än normalt. "Linjaler" är säkert kopplat till någon argsint småskolelärarinna som du inte lyckats förtränga.Det måste vara fel på mina ögon, nu har jag läst den här rubriken som Raket-Linjaler
När det kommer till bälte så tar jag alltid ett sådant som kriminalvårdare har, de piper inte i metalldetektorerna. Visserligen är sådana inte jättesnygga, men neutrala!Jag är en sån typ. Tycker att det tar tillräcklig tid där ändå med allt pyssel, bälten som ska av
Tips på inköpsställen eller länkar? Jag har så dåligt med kontakter i den branschen.När det kommer till bälte så tar jag alltid ett sådant som kriminalvårdare har, de piper inte i metalldetektorerna.
Ferrer Men's Leather Metal free Belt: Carbon Fiber Buckle: Airport Friendly at Amazon Men’s Clothing store:Tips på inköpsställen eller länkar? Jag har så dåligt med kontakter i den branschen.![]()