Senaste nytt

Hur går det med planering av 5:e Göteborgsträff vid TUR mässa 2013?

Lås kvällen 22/3 för en göteborgsträff. Jag får jobba mer på temat under veckan och återkommer med mer info om hur jag tänker. Får se vad jag får ihop och om jag kan fixa några extra deals för deltagare. Vi hörs i denna tråden i veckan som kommer om det blir något. Skicka gärna PM med förslag eller färdiga lösningar.

Där sprack det. Min fru har bokat in mig på en norgeresa då så blir inget för mig.

Det har skrivits om det tidigare och det togs även upp på senaste träffen i Göteborg och det är någon form av föreläsning, utbildning, workshop kring t.ex. ITA Matrix eller liknande. Det erbjöds även lokal i princip ett stenkast från mässan av Martin Andersson. Detta vore kanske något att försöka få med på schemat.

Yes, jag tycker fortfarande det vore intressant att kombinera nästa träff med någon slags workshop eller liknande. Förutsatt att vi har intressanta punkter att diskutera givetvis. (det har vi väl...?) Jag kan erbjuda företagets konferenslokal vid Skånegatan, nära biografen Bergakungen. Jag kan också ordna med förfriskningar, kanske landgång eller liknande och något gott att dricka till självkostnadspris.

Vilka från redaktionen åker till TUR? Antar att det är branschdagen på torsdagen som är mest intressant?

Det tåget kan man ju inte åka med, man kan endast betala kontant ombord på tåget så då får man ju inga poäng...

Efter en helt galen vecka, och helg, inser jag att TUR-mässan närmar sig med stormsteg. Finns det något intresse för träff? Har själv en vansinnig vecka framför mig och hinner inte rodda något advancerat, kanske lite väl sent också, men en pubkväll kanake skulle vara något hursomhelst. Lägger upp en Doodle angående dag.

Doodle: Göteborgsträff 5

Har tyvärr lite för mycket inplanerat denna veckan för att kunna närvara..:(

Last edited:
Jag kommer eventuellt åka ner till TUR men inget slutgiltigt beslut taget än, varken om det blir av eller i så fall dag. Blir det av blir det troligtvis endast över dagen, dvs utan träff för min del.

Men som sagt, det kommer ju hållas ett event 26 april och sedan pratade vi väl om att styra upp något i samband med Göteborgsvarvet i mitten av maj då det verkar vara ganska många medlemmar som ska deltaga, inkl jag själv.

Vi får försöka få hit dig en annan gång istället. Göteborgsvarvet är ju en bra tidpunkt.

Jag kommer att lägga upp en tråd med förslag på dagar för inofficiella träffar under resten av året. Utöver dessa kan det ju komma att bli officiella träffar som den du nämner ovan den 26:e april, isf kan vi ju stryka den månadens inofficiella träff ifall det inte finns underlag för två.

Intresset för träff nu i helgen har varit minst sagt svalt. Jag stänger Doodle:n med endast ett svar förutom jag själv. Vi får ta igen det nästa gång istället.
GOTATH, miniträff på lördag? :)

Toppen