Senaste nytt

Hur fungerar Radissons program?

FF#1

Medlem
Ni som har koll, hur funkar Radissons program.
Hur är kvalificeringsåret?

Har de Roll over Nights /Stays?

Har själv övergett programmet men en kompis kämpar vidare....

Han gick upp till VIP i Juli, det ser ut som att han fick ett nytt år då? Han har haft helår men efter det så står det att status är giltg till 07/24?
 

pswe

Medlem
Ni som har koll, hur funkar Radissons program.
Hur är kvalificeringsåret?

Har de Roll over Nights /Stays?

Har själv övergett programmet men en kompis kämpar vidare....

Han gick upp till VIP i Juli, det ser ut som att han fick ett nytt år då? Han har haft helår men efter det så står det att status är giltg till 07/24?
De har ändrat från kalenderår. Allt fick förlängt till 07/24.
 

dino_81

Medlem
Mina poäng går snart ut och jag finner ingen annan möjlighet än att konvertera till EB men hur jag än försöker får jag ett felmeddelande om att jag anger mitt EB-nummer i fel format. Någon som lyckats i närtid och vet hur EB-numret ska anges?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Lollet

Medlem
Mina poäng går snart ut och jag finner ingen annan möjlighet än att konvertera till EB men hur jag än försöker får jag ett felmeddelande om att jag anger mitt EB-nummer i fel format. Någon som lyckats i närtid och vet hur EB-numret ska anges?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ring in så löser dom det. Jag ringde i måndags, och har redan poängen på kontot :)
 

dino_81

Medlem
Ring in så löser dom det. Jag ringde i måndags, och har redan poängen på kontot :)

Tack för svar!

Ringde in igår och efter viss förvirring hos den norska kundtjänstmedarbetaren som tre gånger hänvisade till SAS när jag förklarade mitt problem (att felmeddelande om formatet på mitt EB-nummer kommer upp när jag ska föra över poängen) hanterades mitt ärende manuellt och de konverterade poängen bokfördes samma dag på mitt EB-konto.

Orsaken till att det inget går att konvertera poäng själv ska enligt medarbetaren bero på ett tekniskt fel.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

nili

Medlem
Mina poäng går snart ut och jag finner ingen annan möjlighet än att konvertera till EB men hur jag än försöker får jag ett felmeddelande om att jag anger mitt EB-nummer i fel format. Någon som lyckats i närtid och vet hur EB-numret ska anges?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Var kan man se utgångsdatum på poängen? Har inte lyckats hitta det.
 
Toppen