Senaste nytt

Hur får ni plats med allt i en kabinväska?

Kolla även på Eagle Creek's motsvarighet. Den tar iofs bara skjortor, men jag gillar att ha separata packing cubes till alla delar... Måste dock erkänna att den där var riktigt snygg.

@Christiansson - kan du tänka dig att fota den lite närmare? När jag tittar på Victorinox produktsida så ser det ut som att man får in allt mellan himmel och jord i den, men de har ont om bra bilder...

Jag har två stycken motsvarande från Eagle Creek. En som rymmer skjortor och t-shirts samt en lite större (men som fortfarande ryms fint i min Samsonite Firelite 55) som rymmer ett par kostymer och lite annat utan problem.

/Christian

Hade du köpt den på NK?
För de säger att de inte saluför den modellen här. Den de har är mycket mindre och rymmer väl på sin höjd ett par skjortor.

Japp, men det var ett tag sedan. Den jag har 45x30cm när den är platt, och kan bli ca 10cm "hög" när jag trycker in allt.

Jag fick se packning av min tjejkompis för några år sedan och hon hade en stor Samsonite (som man checkar in).
I denna resväska hade hon två par skor och ett par sandaler för en 3 dagars resa samt det fanns mer än 3 dagars ombyte i mitt mått.
I och för sig hon behövde en stor resväska för att kunna packa ner alla hennes shoppingvaror hem, men tre par skor (+ ett par hon hade på sig)...

Toppen