Senaste nytt

Hur får jag min Go-kompis att sitta med mig i Plus?

Ni kan alltid fråga vid checkin, ni kan inte få mer än nej. Om ni får nej så kan ni även fråga i gate innan boarding. Men jag skulle inte räkna med en uppgradering.
/Johan

Paid upgrade finns inte på short haul. Antagligen väldigt mycket mer administration än det är värt.
Misstänkte nästan det. Som någon påpekade innan, försök boka platser så nära som möjligt och gå bak och fråga din kompis granne om vederbörande vill byta plats med dig (Och därmed få gratis uppgradering till Plus). Eller bara överlev 1 timme utan varandra, det är ju också ett alternativ... ;)

Haha, låt oss säga så här. Efter många år här lär man känna varandra. Du vet helt enkelt inte vad du snackar om.
Då känner vi nog varann inte tillräckligt väl. Det var ett högst ironiskt förslag och inget som jag på allvar skulle föreslå eller rekommendera. Glasklar ironi, men fick som nämnt lägga till det på efterhand för de som inte fattade skämtet. På samma nivå som att förvänta sig en gratis uppgradering till Plus om man frågar snällt.

• Gilla
Reactions: Gus
Då känner vi nog varann inte tillräckligt väl. Det var ett högst ironiskt förslag och inget som jag på allvar skulle föreslå eller rekommendera. Glasklar ironi, men fick som nämnt lägga till det på efterhand för de som inte fattade skämtet. På samma nivå som att förvänta sig en gratis uppgradering till Plus om man frågar snällt.
Haha, fair enough. Ping @bnr !

• Gilla
Reactions: bnr
Toppen