AABack2ARN
Medlem
Är inte C-stolarna på Aeagan konverterade så att de blir 2+3 (dvs vänster sida får en ihopklämd mittstol och höger sida får tre lite bredare stolar)? Så som BA hade det förr (på den gamla goda tiden)?
Är inte C-stolarna på Aeagan konverterade så att de blir 2+3 (dvs vänster sida får en ihopklämd mittstol och höger sida får tre lite bredare stolar)? Så som BA hade det förr (på den gamla goda tiden)?
Med anledning av Aegeans "enhanced" Miles & Bonus tror jag att vi kommer att få se en ökning av den här problematiken. Många kommer nog behöva flyga 4 segment med Aegean för att behålla sina guldkort och många kommer nog välja Rhodos, Kos, Ayia Napa, etc. På dessa ställen blir det ju gärna en drink eller tolv och då kan det ju finnas behov av att ligga i horisontalt läge om man flyger hem dagen efter...I-landsproblem
Det är inte samma sorts armstöd i Aegeans flygplan.BA Club Europe
Syns denna metallpigg på någon av mina bilder? Det du beskriver låter som hur man gör på Turkish Airlines, men samma teknik fungerade inte hos Aegean.Det är rätt lätt att justera armstöden så att de går att fälla upp. Det sitter en liten "metallpigg" på undersidan av armstödet i bakkant där det viks ut för att få ett bredare säte. För att kunna svänga in armstödet så får man hålla "metallpiggen" intryckt samtidigt som man trycker in knappen som används för att fälla stolen bakåt.
Visa bifogad bild 32523 #4. Underifrån (upp-och-ner). Här syns hålen jag stack in en penna i och de små metalltapparna jag försökte trycka in.
Utmärkt, då vet vi ju att vi kan rädda det hela med gaffa efter fail på att plocka ihop inredningen igenÄr det inte lika bra att lägga ut den tekniska manualen på BC. Då kan ni ju också se vilka verktyg ni skall ta med er på nästa resa när ni skall demontera inredningen.