Senaste nytt

Hur blir det efter 1/9 på Kastrup map lounge och fast track

Jag flyger CPH - BKK regelbundet. Jag har matchat mig till senator nu i *A för jag vill ha fast track och lounge men då slog det mig att från 1/9 att fast track är ju en SAS "grej" och loungen är/var en *A lounge.
Ngn som vet hur det blir efter 1/9?(på Kastrup).
Tar emot att ha dubbel-leg till BKK med Scaryteam när det finns en enkel-leg. Är fast track och lounge så viktigt?
Gällande fast track - svar ja på Kastrup, speciellt under semestertider.
Rörigt värre eller?

Finns ju CPH Express fast track på Kastrup där t.ex. SkyTeam med rätt status går idag. Så blir bara ombytta roller tror jag mellan allianserna.

Tror du kommer gå genom CPH Express precis som SkyTeamkunder gör idag, samt SASkunder om du kommer utanför SAS Fasttracks öppettider. *A-loungen kommer säkerligen bli någon av tredjepartsloungerna. Min gissning skulle vara den SkyTeam använder idag, dvs den mellan A och B gaterna.

• Gilla
Reactions: pep
Finns ju CPH Express fast track på Kastrup där t.ex. SkyTeam med rätt status går idag. Så blir bara ombytta roller tror jag mellan allianserna.
Fast SAS Fast track är ju just SAS och inte *A. Så för kvarvarande *A-bolag blir det ingen skillnad i säkerhetskontrollen.

Fast SAS Fast track är ju just SAS och inte *A. Så för kvarvarande *A-bolag blir det ingen skillnad i säkerhetskontrollen.

Exakt så. SAS fast track är en Eurobonusförmån. Alla övriga Star Alliance inkl senators etc har fått gå i CPH Express. Jag gästade igenom en Senator i SAS FT en gång och han var mycket imponerad!

Toppen