Martin Andersson skrev:Agödet är inte så enkelt som så att du sänt in för många vouchrar och att det är därför du fått växel? När jag fick mitt "voucherhäfte" senast så var beloppet uppdelat på ett gäng mindre valörer. Om man gör en bokning på ett mindre kostsamt belopp så får man börja riva i häftet.Klicka för att utvidga...
Thornado skrev:Sådärja, då har jag spenderat min 500€-voucher på biljetter ARN-EWR-ARN. Ringde in och köpte biljett, och man får väl vara tacksam att man vanligtvis kan boka sina biljetter online, för inte gick det fort inte. Satt i drygt 40 minuter i telefon med personen som bokade.Har ändå vägarna förbi Arlanda imorgon bitti, så ska gå till biljettkontoret där och lämna in min voucher då för att slippa skicka in den. Får väl se om det flyter på smidigt eller om det tar lika lång tid där.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag har aldrig sett något mer än serienumret på vouchern. Undrar vad det är för nummer kundtjänst var ute efter.Om allt annat strular, åk till närmaste flygplats och betala biljetten där mha dina vouchers.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag har aldrig sett något mer än serienumret på vouchern. Undrar vad det är för nummer kundtjänst var ute efter.Om allt annat strular, åk till närmaste flygplats och betala biljetten där mha dina vouchers.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Kan vara ett annat nummeromdet är en karbonvoucher, jag angav ett sådant långt nummer som fanns på min voucher när jag bokade i maj.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:När jag fick min voucher så var den giltig i 12 månader. Som jag förstod det, så gällde den bara på SK-metall.För enkelhetens skull så skulle jag åka till en flygplats och prata direkt med SAS personal där. När jag använde min, så tog det två timmar att boka resan (som inte var så värst komplicerad) och det involverade en hel del letande i olika pärmar för att se exakt hur vouchern skulle matas in i systemet.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Hmm, jag kommer inte ihåg med säkerhet, men jag tror den stod på vouchern.Klicka för att utvidga...
Filip skrev:OK, tack. På min står det ingen giltighetstiden därav min fundering. Får helt enkelt ringaKlicka för att utvidga...
cph_flyer skrev:Vanligvis er den gyldig ét år fra udstedelsesdato. Har du kikket på bagsiden / sidste side af voucheren ?Klicka för att utvidga...
Men snälla @fcx sök på forumet så hittar Du svar på detta, hoppas inte att @agehall ser denna fråga!fcx skrev:Kan man växla in vouchern på flygplatsen samma dag som avgång? Har några som går ut snart...Klicka för att utvidga...