Senaste nytt

Hur är långdistansflygning med American Airlines?

sembl

Medlem
Priset enligt damen på fönsterplats var $125 för jfk-lhr vilket hon tyckte var värt. Det var dessutom ingen mellan oss och hon kunde stäcka ut extra.
 

nota bene

Medlem
MCE är klart trevligt - även på mindre kärror (Typ airbus, åkt MCO-JFK nyligen). I övrigt är ju inte servering i eco i USA något att hänga i julgranen, men definitivt inte sämre än typ SAS i Go...
 

AABack2ARN

Medlem
Säkerhetskontrollen på T5 brukar ta rätt så lång tid, tog nästan 1 timme i lördags för mig att komma igenom

Som transfer eller som avresande från London?

Har fått uppfattningen att säkerhetskontrollen i transferområdet fungerar något bättre (läs något mindre dåligt) än den som drabbar avresande från London? Mina erfarenheter är främst från Fast Track - som också kan ta lång tid.
 

trekker

Medlem
Som transfer eller som avresande från London?

Har fått uppfattningen att säkerhetskontrollen i transferområdet fungerar något bättre (läs något mindre dåligt) än den som drabbar avresande från London? Mina erfarenheter är främst från Fast Track - som också kan ta lång tid.
Sakerhetskontrollen vid transfer ar val samma som man kommer till om man startar i london (Norra ingangen). Ett tips ar att om du har fast track kolla ovriga kontroller nar du kommer fram da det valdigt ofta ar langst ko i fast track.
 

AABack2ARN

Medlem
Huva. London Heathrow är verkligen oneworlds sorgebarn även om många av loungerna är av världsklass.

Har senaste tiden haft lite tur i Fast Track (vid transfer) och hela processen har tagit cirka 10 minuter. Men som sagt, ibland är även fast track löjligt långsam.
 
Toppen