JacobGBG
Medlem
Personligen tycker jag att de bästa Hyatt-hotellen finns i Asien.
Detta är sanningen för de flesta hotellkedjor.
Personligen tycker jag att de bästa Hyatt-hotellen finns i Asien.
Nej, det skulle kunna fungera rätt bra, för enstaka vistelser på en vecka är ju det väldigt förmånligt för både frukost och club som jag fattar det. Verkar säljas på ebay för rätt billig peng..Om man inte tänker ha alltför många stays så dräller det ju av "guest of honor"-cert för några hundringar som ger globaliststatus för en stay.
![]()
World Of Hyatt Guest Of Honor: How Does It Work?
Here's everything you need to know about World of Hyatt Guest of Honor, offering Globalist status benefits for select stays.onemileatatime.com
Och jag har 2 st "Guest of Honor" kvar, som går ut sista februari. Vouchern kan applicera på stays i framtiden.Har 5st guest of honor. Hör av er om ni vill ha en![]()
Och där var det borta. Ni är så snabba.Och jag har 2 st "Guest of Honor" kvar
Jag måste rätta mig själv, det var de gamla GOH innan 2024, som gick att applicera på stays efter giltighetstiden.Vouchern kan applicera på stays i framtiden.
Märkligt att Hyatt tillåter det kan man tycka, ja. Så länge som det inte leder till urvattning att förmånerna så är det väl ok men känns som det finns viss risk för att det inte kommer vara hållbart.Nej, det skulle kunna fungera rätt bra, för enstaka vistelser på en vecka är ju det väldigt förmånligt för både frukost och club som jag fattar det. Verkar säljas på ebay för rätt billig peng..
Märkligt kan tyckas så här spontant.