Senaste nytt

Hur är det att flyga TAP Portugal?

henke12

Medlem
Fyller jag i bara numret utan EBG eller EB som prefix får jag ”Invalid Account Number”, lägger jag till bokstäverna får jag ”Inputs Invalid”
Har du testat att skriva EBxxx ?
Brukar vara något av dessa 3 är min erfarenhet.
  • Endast siffror
  • EBGxxx (om EBD så testa även EBG då EBD inte är känt överallt)
  • EBxxx

 

Robe12

Medlem
I den rutan fyller du i EBGxxxxxxxxx

Hej!

Livar upp denna tråd igen och undrar hur ni fick igenom ”Frequent Flyer” på TAP

Fyller i Scandinavium Airlines EuroBonus för att sedan testa
EBSxxx…
Utan EBS och med SK i början av EBS. 9 siffror är ifyllt

Ingenting fungerar och jag måste fylla i detta för att kunna spara.

Någon som har en lösning?
 

ekf

Medlem
Hej!

Livar upp denna tråd igen och undrar hur ni fick igenom ”Frequent Flyer” på TAP

Fyller i Scandinavium Airlines EuroBonus för att sedan testa
EBSxxx…
Utan EBS och med SK i början av EBS. 9 siffror är ifyllt

Ingenting fungerar och jag måste fylla i detta för att kunna spara.

Någon som har en lösning?
Har du provat EBxxxxxx?
 

peter1012

Medlem
Jag har aldrig haft några problem med att lägga till mitt EB-nummer vid incheckningen, men om du vill lägga till det i förväg kan du lägga till det som "EBDXXXXXXXXXXX" via mina bokningar hos EgyptAir
 

folo

Medlem
Fungerar fortfarade inte att registrera Eurobonuskontot i bokningen på TAP med någon av alla kända varianter, men som tidigare nämnt kan det åtminstone läggas till av incheckningspersonalen på flygplatsen. EBXxxxxxxxxx (t.ex. EBGxxxxxxxxx) var det som funkade för dem.
 

LarsCph

Medlem
Jag har aldrig haft några problem med att lägga till mitt EB-nummer vid incheckningen, men om du vill lägga till det i förväg kan du lägga till det som "EBDXXXXXXXXXXX" via mina bokningar hos EgyptAir

Dette fungerade bra - bokning med TAP til Cancun till höstlovet 2023 med familjen. Fel nummer om jag försökta lägga in EBX nummer via TAP My Bookings, men fungerade bra via EgyptAir i "EBXxxxxxxxxx" formatet. De finns i bokningen nu om jag går i "manage my bookings" hos TAP.

Blir första resa med TAP på länge, men det hade ganske bra pris retur til Cancun från Köpenhamn in business.
 
Toppen