Senaste nytt

Hur är det att flyga SAS GO på long haul?

P-L

Medlem
Förmodligen blir det så... men 2999 DKK är ändå en tiptopmiddag med dryck på de flesta ställen.
Åker själv till Hongkong om 2 veckor och har rad 30 bokat (Go för de som inte vet). Har budat på plusgrade för plus men har fått intrycket av att rad 30 är nästan lika bra som plus?

2999 dkk för business från go hade jag nog också tagit. Dock får man väl inga extra poäng för den iom inte plusgrade?
 

Bryant

Medlem
Käk till och från HKG

88428070ef1ebef74ef18a2dfac9a2e3.jpg
22ed8f911728e50de97977f12ba361cd.jpg
 

Najk

Medlem
Åker själv till Hongkong om 2 veckor och har rad 30 bokat (Go för de som inte vet). Har budat på plusgrade för plus men har fått intrycket av att rad 30 är nästan lika bra som plus?

2999 dkk för business från go hade jag nog också tagit. Dock får man väl inga extra poäng för den iom inte plusgrade?

Jag har åkt GO en gång (rad30) i nya kabinen annars bara Business och plus.

Fördelen med Plus är fri dryck, men beroende på om du är Diamond så kan ju det inte spela ngn roll. Plus och rad 30 är liten skillnad bättre isåfall att lägga pengar på Business åt iaf ena hållet
 
  • Gilla
Reactions: P-L

P-L

Medlem
Jag har åkt GO en gång (rad30) i nya kabinen annars bara Business och plus.

Fördelen med Plus är fri dryck, men beroende på om du är Diamond så kan ju det inte spela ngn roll. Plus och rad 30 är liten skillnad bättre isåfall att lägga pengar på Business åt iaf ena hållet

Är bara EBG. Funderar på att ta bort budet till plus om det nu är så liten skillnad.
 

palmen

Moderator
Är bara EBG. Funderar på att ta bort budet till plus om det nu är så liten skillnad.
Som Ebg får du ju dock en fördel med gratis dryck i plus, det har du inte i go. Det är 2 val på mat också samt bredare säten och bra benutrymme (även om det är mer på nödutgång och första rad i economy
 

Gizmo79

Medlem
En fråga som kanske är lite OT men har en flight till IAD i oktober. Har bokat Go och har i nuläget inte betalat för nån specifik plats. Kan jag välja säte när webincheckningen öppnar och hur långt innan flight öppnar den?
 
Toppen