chrisljo skrev:Har du link, evt vet hvor lenge det varer?Klicka för att utvidga...
Verkar vara personlig länk och ser ut såhär efter mitt besök i Edinburgh:
https://www.businessclass.com/forum/attachments/hotels-com-png.20736/
chrisljo skrev:Har du link, evt vet hvor lenge det varer?Klicka för att utvidga...
Lindberg skrev:Frågan är vad som är mest värdefullt, 10% rabatt och inga nätter i rewardsnätter, eller en natt i till rewardsbanken och inte 10% rabatt. Någon som har någon erfarenhet av att faktiskt använda bonusnätterna på Hotels.com? Är det svårt att finna lediga award-nätter? Är det mest skräphotell som släpper till?Klicka för att utvidga...
Fredrik Andersson skrev:Double dipping?Är det någon som vet om man kan använda sitt medlemskort på tex Accor om man bokar via hotels.com?På många hotell kan man ju betala på hotellet och ändå få rewards på hotels.com.Får man använda sina förmåner som platinum? Upgrades osv....Kan man få poängen på sitt Le club kontoKlicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Fick ett erbjudande idag som inte är lukrativt men kan vara intressant för andra.Visa bifogad bild 23872Klicka för att utvidga...
Hur menar du nu? Om du bokat på Hotels.com så finns nätterna i din profil.Bibinski skrev:Är det någon som vet ifall det går att efterregistrera nätter på hotels.com ?Klicka för att utvidga...
Jag menar om jag ej var inloggad/ej hade konto, går det att regga bokningsnummer eller något sådant i efterhand så man kan tillgodoräkna sig stays från säg 1 eller 2 månader tillbaka?DanielKif skrev:Hur menar du nu? Om du bokat på Hotels.com så finns nätterna i din profil.Bara att logga in och kika under historiken.Klicka för att utvidga...
Om du bokar hotels.com kolla på refunder.seErik M skrev:Bokar sällan via hotels.com eftersom jag använder Accors eminenta prisgaranti. Men nästa år ska jag boka ca 10 nätter i sträck på hotell helt utan bonusprogram. Jag bävar. Det blir upp till bevis för hotels.com och kanske andra sajter också.Klicka för att utvidga...
Har kollat in det, ser att folk pratar om det ... men av någon anledning orkar jag liksom inte. Men ja, kanske nu när det blir en rätt stor hotellbokning!jumbooze skrev:Om du bokar hotels.com kolla på refunder.seKlicka för att utvidga...
De kör (körde?) en förbättrad kampanj med 6 % istället för 5%Erik M skrev:Har kollat in det, ser att folk pratar om det ... men av någon anledning orkar jag liksom inte. Men ja, kanske nu när det blir en rätt stor hotellbokning!Konstigt att jag orkar skaffa medlemskap på typ ALLA hotellkedjor för vad som i slutänden ofta har rätt lågt monetärt värde, men inte på en sida där man får kick-back i reda pengar.Klicka för att utvidga...