Senaste nytt

Hotels.com Welcome Rewards - erfarenheter

M.K

Medlem
@intuition Jag använde en utländsk cashback sida jag använt många gånger, mailade dem och kunde sedan plocka ut långt senare. Jag fick också stämplarna direkt förra sommaren utan problem.
 

MLG55

Medlem
Notera dock att kampanjen ger max 5 extrastämplar.
Kan nu bekräfta att så var inte fallet :D:D:D Fick dubbelt på allt

20220628_194258.jpg
 
Giltighetstiden har förlängts igen:
På grund av pandemin har giltighetstiden för alla stämplar och bonusnätter förlängts till minst 31 december 2022.

Boka och genomför minst en vistelse senast december 2022 så förlängs ditt utgångsdatum med ytterligare tolv månader, från utcheckningsdatumet. Observera att det är möjligt att ändringen inte visas på ditt konto, men vi kommer att skicka en påminnelse om datumet tre månader i förväg, så att du kan planera dina resor.
 
"En kompis" har tidigare bokat random flerbäddsrum-hostel på Bali. Fungerar utmärkt!
Exakt.

Jag brukar göra samma sak när jag har bra värde på 8 eller 9 nätter. Då väljer jag något skithotell i indien eller bali. Jag väljer "förbetala". Då samlar jag extra stämplar "typ" gratis och kan nyttja en gratis hotellnatt vid annat tillfälle! :)
 
Jag ställer även en fråga i detta forum då jag är en riktig torsk på Hotels.
Jag bokar enbart via Hotels och samlar ca. 8 - 10 gratisnätter per år (80 - 100 övernattningar).

Jag ser detta som mer värt än att samla poäng via hilton, marriott eller choice.
Är det någon som delar min uppfattning, eller ännu bättre. Är du hög status på någon kedja, vad anser du är bättre att ha hög status hos dem istället för att samla gratisnätter via hotels?
 

Hachans

Medlem
Jag ställer även en fråga i detta forum då jag är en riktig torsk på Hotels.
Jag bokar enbart via Hotels och samlar ca. 8 - 10 gratisnätter per år (80 - 100 övernattningar).

Jag ser detta som mer värt än att samla poäng via hilton, marriott eller choice.
Är det någon som delar min uppfattning, eller ännu bättre. Är du hög status på någon kedja, vad anser du är bättre att ha hög status hos dem istället för att samla gratisnätter via hotels?

Jag tycker det är bra när man är i situationen att man inte kan samla hos en och samma kedja av olika anledningar. Tycker att frinätter hos hotels är bättre än random poängslattar här och var. Då kan man bo på hotell som bäst passar dit man ska.


Om man är i en situation där man kan samla och skörda poäng hos en och samma kedja så är det nog bättre värde egentligen kanske, men det är långt ifrån alla.
 
Toppen