Senaste nytt

Hotels.com problem med att se sina bokningar

Horea Rusu

Ny medlem
Hej,
Är det bara jag eller har någon annan problem med att se sina hotell bokningar på Hotels.com? Ser inga sedan uppdateringen på appen samt sidan. Ser däremot ett få antal bokningar om jag ändrad till USA som Region.
 

Hachans

Medlem
Ja, de har gjort fullkomligt idiotiska ändringar. De har bakat in allt i resor, vilket gör att den grupperar bokningar. Fullkomligt idiotiskt, men om jag klickar på varje resa kommer det fram.

Men det saknas även bokningar och då kan man få panik.

Deras ändringar har också gjort att bokningar som gjorts innan de genomförde sina ändringar går inte längre att ändra genom appen eller direkt på hemsidan. Man måste i utloggat läge söka upp reservationen på sidan och sedan göra ändringarna man vill.
 

Coalcandy

Medlem
Samma här - jag hade ett par gäng bokningar som skulle blivit en dyr historia att boka om sent så det var lite smått panik innan jag hittade dem.

Jag tycker för övrigt inte att nya användarupplevelsen med "Resor" är bättre än den gamla...
 

char

Medlem
Jag vill skriva ut en bokning på engelska men så fort jag ändrar region till USA eller Great Britain så hittar den inte bokningen, varken under Your bookings eller om jag söker med email och bokningsnummer. Tycker det är skönt att ha ett papper att visa upp och då är ju ett på svenska mindre bra
 

palmen

Moderator
Samma här - jag hade ett par gäng bokningar som skulle blivit en dyr historia att boka om sent så det var lite smått panik innan jag hittade dem.

Jag tycker för övrigt inte att nya användarupplevelsen med "Resor" är bättre än den gamla...
Resor grejen är helt värdelös, jag vill inte få massa bokningar ihopklumpade, jag vill enkelt kunna se de var och en för sig.
 
Toppen