Senaste nytt

Hotelltips i Bangkok (mål: få Mrs. att fatta tycke för Thailand)

henrik l

Medlem
Jättebra input, bra alternativ runt floden! Boutique hotellet såg också riktigt bra ut, den ser ut att även ligga intill en flod. Undrar om det går båt från den?

Vi anländer rätt sent, antingen bums i säng om orken inte finns med oss eller ut i nattlivet. Vilka tider öppnar normalt loungerna på Millennium Hilton och Royal Orchid? Undrar om vi har tid att utnyttja dem innan vi måste checka ut runt 15:00 nästföljande dag.
Sen ankomst och ut 15 nästa dag, då missar ni fikat på Royal Orchid:( Longen är ju öppen hela dagen, finns lite snacks. Men cocktail hour är 16.30-19.30. Första timmen är det enbart dryck och från 17.30-19.30 mat och dryck.
 
Nu kanske floden lockar många och tider förändras och när jag för över 20år sedan bodde på lyxhotellet Sheraton vid floden så bytte vi bord för att slippa lukten….
Jag kan tänka mig att det var ett problem för 20 år sedan, men senaste året när jag bott på Millenium Hilton och Sheraton eller besökt Icon Siam har jag inte märkt av att floden luktar något särskilt.
 
Jag kan tänka mig att det var ett problem för 20 år sedan, men senaste året när jag bott på Millenium Hilton och Sheraton eller besökt Icon Siam har jag inte märkt av att floden luktar något särskilt.
Bra att veta. Det flöt allt möjligt där när vi lyxade till det med Sheraton på ryggsäcksresa i vår ungdom och delade en då för oss dyr flaska vitt för 150kr....
 
Toppen