Senaste nytt

Hotelltips i Amsterdam 9-12 april

@Jakob Österberg och @Pelle44 Ska kolla in Doubletree isf! Tror dock att de låg mycket högre i pris.

Hur är loungen och frukosten vid centralen på Doubletree?
Jag kommer ihåg frukosten som bra, inget unikt, men bra. Vi bodde i ett executive rum, fint och rätt öppet. Stora och öppna fönster mot "staden". Loungen kommer jag I håg som rätt liten, vin och snittar (kollade på ett fot I mobilen:)) intogs. Sen fanns kaffe och godis, säkert kakor också..

Nu vet jag inte vad det ligger på prismässigt, men jag kommer ihåg att vi tyckte det var bra värde på hotellet.

tack @Pelle44 och @Jakob Österberg

Som det ser ut nu blir det dock inte DoubleTree vid centralen då vi blir tvugna att boka ett rätt stort rum för 2 vuxna och 1 barn vilket snittar på minst €323/natt i jmf med €151 för Hampton by Hilton Amsterdam Centre East när man väljer en avbokningsbar rate. Att betala det dubbla känns inte riktigt aktuellt för vår del. Så mycket mervärde känns det inte som om vi skulle få, men vad vet jag som aldrig har varit där.

tack @Pelle44 och @Jakob Österberg

Som det ser ut nu blir det dock inte DoubleTree vid centralen då vi blir tvugna att boka ett rätt stort rum för 2 vuxna och 1 barn vilket snittar på minst €323/natt i jmf med €151 för Hampton by Hilton Amsterdam Centre East när man väljer en avbokningsbar rate. Att betala det dubbla känns inte riktigt aktuellt för vår del. Så mycket mervärde känns det inte som om vi skulle få, men vad vet jag som aldrig har varit där.
Oj, det var dyrt! På båda ställena. Så mycket hade jag inte heller betalat för DoubleTree vid centralen.
Men du vet om förmånen att du kan boka för en men bo två som Diamond? Vet inte hur det är med att bo tre, men någon annan kanske vet?

Oj, det var dyrt! På båda ställena. Så mycket hade jag inte heller betalat för DoubleTree vid centralen.
Men du vet om förmånen att du kan boka för en men bo två som Diamond? Vet inte hur det är med att bo tre, men någon annan kanske vet?
Ja, jag känner till den förmånen. Tyvärr så måste vi boka minst ett superiorrum och sedan betala €50 för en roll-away-bed till dottern. Blir väldigt dyrt att bo där, så Hampton får vara kvar som bokning om inget bättre kommer upp.

Toppen