Blev ni nöjda? Hur var The Level?Nu ser vi fram emot vår övernattning på Melia Berlin på lördag, det verkar även som att loungen är öppen så det skall bli kul att besöka den.
Blev ni nöjda? Hur var The Level?Nu ser vi fram emot vår övernattning på Melia Berlin på lördag, det verkar även som att loungen är öppen så det skall bli kul att besöka den.
Håller med. Meliá är generellt sett bra dessutom.Meliá förtjänar lite mer uppmärksamhet här på forumet.
@011430121 var där nyligen…Skall med gubbarna till Berlin i höst och eftersom alla ställen vi skall till ligger vid Alexanderplatz så har jag bokat oss i 7 rum på Park Inn Alexanderplatz. Är det någon som varit där i nutid? Vad kan man förvänta sig? Hur är frukosten? Har man som hotellgäst fri tillgång till takterrassen? Hur generösa är dom med uppgradering? Är VIP hos Radison.
Inte bott där i modern tid. Dock kan frukost (i flera etager) med fördel inmundigas på Cafe Anna Blume (eller ekvivalent i Prenzlauer Berg), 4 stopp med M2 norrut från Park Inn. Trevlig resa!Skall med gubbarna till Berlin i höst och eftersom alla ställen vi skall till ligger vid Alexanderplatz så har jag bokat oss i 7 rum på Park Inn Alexanderplatz. Är det någon som varit där i nutid? Vad kan man förvänta sig? Hur är frukosten? Har man som hotellgäst fri tillgång till takterrassen? Hur generösa är dom med uppgradering? Är VIP hos Radison.
Tack! Men vi kommer nog inte lyckas lämna Alexanderplatz. Vi har bokningar i området fredag kväll till söndag dvs från ankomst till hemfärd.Inte bott där i modern tid. Dock kan frukost (i flera etager) med fördel inmundigas på Cafe Anna Blume (eller ekvivalent i Prenzlauer Berg), 4 stopp med M2 norrut från Park Inn. Trevlig resa!
Visa bifogad bild 166799
Jag fick bra uppgradering, bra frukost, besökte inte takterassen, trevligt nyrenoverat rum.Skall med gubbarna till Berlin i höst och eftersom alla ställen vi skall till ligger vid Alexanderplatz så har jag bokat oss i 7 rum på Park Inn Alexanderplatz. Är det någon som varit där i nutid? Vad kan man förvänta sig? Hur är frukosten? Har man som hotellgäst fri tillgång till takterrassen? Hur generösa är dom med uppgradering? Är VIP hos Radison.
Jo, jag har förstått att det är Berlins största hotellJag fick bra uppgradering, bra frukost, besökte inte takterassen, trevligt nyrenoverat rum.
Ett hotell med väldigt många rum, väntan på hissen trotts att det är 8 hissar häften går upp till halva hotellets våningar, minnet sviker hur många våningar hotellet har.
Själv check in via dator i lobbyn.
Men var beredd på att det är många gäster på hotellet.
Ha en trevlig vistelse!