Senaste nytt

Hotellkontakter? Bo på hotell i 3 månader i Stockholm

Kungsholmen Hotell tror jag det heter som ägs och drivs av Savvas Konstantinidis ska vara hyffsat billigt och ganska nybyggt. STF Fridhemsplan kan du nog också få riktigt bra priser. Finns riktiga rum och inte bara vandrarhemsrum. BIZ appartments på Gärdet är helt ok. Best Western i Årsta tror jag tar 750kr/natt men för längre vistelse kan du säkert få ner det priset. Kolla även New World Hotell i Årsta, de huserar Air China personal och kan säkert ge bra rabatt för lång vistelse. Om du är fräck så kan du säga att du är projektanställd i 3 månader på Hoist Technology AB (på alla dessa hotell, utom Best Western Årsta) och fråga om du kan få extra bra rabatt eftersom de är kunder till Hoist Technology AB. Detta sker givetvis på egen risk (Jag jobbar inte på Hoist Technology AB) :)
 

tourist

Medlem
Hotell är oftast mycket förhandlingsvilliga när det kommer till såna långa vistelser. Jag skulle inte tveka på att gå ut med en förfrågan till Grand och Lydmar och föra en tuff förhandling. Under höst/vinterhalvåret gissar jag att deras occupancy rate är som bäst 75% (och då är det högt). Det finns på sin höjd ett par dagar under denna tid på året.

OT: I samband med Nobelfesten brukar väl Grand ha en ganska hög beläggning?
 
Toppen